2013. június 16., vasárnap

1.A hir.

Január 27. kedd.

Reggel hullafáradtan ébredtem, mivel ma van Hope szülinapja, tegnap éjfélig fenn voltam. hogy felköszönthessem, így csak egy óra után aludtam el. Mindegy, ennyit Hopeért igazan megtehetek. :-) Az almos állapotom ellenére hamar elkészültem és indultam is a suliba. Ma van a II. félév első napja. A múlt heti szünet után jó lesz újra látni a többieket. Mondjuk volt akivel a szünet alatt is sokat találkoztam (Hope, Viki, Elz, Nessa), de olyan is volt akit nem is láttam.A suliba érve megláttam Hope-ot, akit jó páran körül vettek [ érthető szülinapja van :) ]. Ahogy meglátott elkezdett szaladni felém, majd a nyakamba ugrott.
-Wiii.16 lettem - kiáltotta boldogan.
-Igeen. Boldog szülinapot!- mosolyogtam rá - Gyere, szülinapod alklmából meghívlak a büfébe!
-Okééé, csak szólok Carlnak, hogy majd szüneten találkozunk.- szaladt oda barátjához, közben én elindultam a büfé felé. Miután bevásároltunk felmentünk az osztályba és leültünk.
 Az órák hamar elteltek, egyik tanár sem volt annyira gonosz, hogy első órákon tanítsanak. Ennek persze mi nagyon orültünk:D 
Órák után  Hope-val álltam a suli előtt és Carlt vártuk. Miután kijött ,elhívott minket egy kávézóba. Mondtam neki. hogy menjen csak Hope-val legyenek ketten , de nem engedtek el, muszáj volt velük menjek.Háromtól egészen ötig beszélgettünk, meg hhülyültünk.  Észrevettem, hogy Carl nem is annyira bunkó mint elképzeltem. Hazaérve beültem a gép elé (igen  a nappaliba, mivel  a laptopom összzetört). Unalmasan és békésen teltek a perceim, míg az én drága Martin batyum haza nem ért. Ugyanis mikor hazaért anyu megkért, hogy kapcsoljam ki a gépet és figyeljek rá, mert apuval együtt fontos közölnivalójuk van.
-Nos gyerekek, khm - kezdte apu - az van, hogy, khm, hogy khm....
-Kinyögöd már végre? Varnak a haverok.- Szólalt meg Martin.
-De hát most értél haza - értetlenkedtem -hova akarsz maris menni?
-Chaten varnak, diliske. - lökte a kepémbe.
-Hé, nem is vagyok dilis.- tiltakoztam.
-Khm- hallottuk ismét - Gyerekek fontos bejelentenivalónk van.- vette át anyu  a szót.- Az van, hogy elköltözünk.
Stop. Kész. Vége. Megállt bennem az ütő . Szerintem ezzel Martin és Pauline is így volt, mert két perc után mégis én szólaltam meg elõször.
-Mi? Mikor? Hova? Miért? - szaladt ki belõlem, miközben a könnyeimmel küzködtem.
-Március 8 körül, Londonba, a munkánk miatt.
-Mi?? Nem, én nem megyek. Mi lesz így a barátaimmal? Március 7. én van a szülinapom, miért pont akkor? Most lettem 9. es, így nem tudom befejezni az evet. Nem egyszerűen nem mehetek!!!-kiáltottam.
-Jól van, nyugodj meg. - simogatta meg anyu a hátam. -Minden rendben, megoldjuk, addig meg beszélünk erről.
-Nem, nem  oldjuk meg, én itt maradok.- kiáltottam, majd felszaladtam a szobámba...
Így történt, hogy a viszonylag jó  napomból rém álom lett.!

2 megjegyzés: