2013. június 15., szombat

Én is egy átlagos lány vagyok! :)

Bevezető: A történet egy Chiara nevű lányról szól. Kinek élete egy szakaszával ismerkedhetek meg! Chiara 3 hónap múlva lesz 15 éves. 9. es. Jelenleg szüleivel és két testvérével (húgával a 12 éves Pauline-val és bátyjával a 17 éves Martinnal) él Párizsban. Ahol magyar iskolába jár. Ennek az iskolának van egy Magyar országi testvér iskolája, amelybe a Francia országból Magyar országra elköltözött diákok járnak. Chiara pedig Magyar országi származású, így járhat ebbe az iskolába. Minden 5. évben máshová költöznek a szülei munkája miatt. Chiara már élt öt évet Berlinbe, ötöt Magyar országon, és az utóbbi öt évét Párizsban töltötte. :)  


Osztálya: Hope, Eliza ,Viki, Vanessa, Réka, Rita, Lina, Nicole, Erick, Tomi, Dani, Leo, Chad és Chiara.





6 megjegyzés:

  1. hahííí. :DDDD bocs,hogy vittem a szereplőid,de nagyon jó a blogod és nem kaptam másokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miert nem kertel segitseget, szivesen kuldtem volna mas szereploket, es segitettem volna mert a te blogod olvastam es egy nagy copy, nem csak a szereplok hanem a nevek is...nagyon szar erzes volt, mikor az egyik ismerosom atkuldte a blogod linkjet es ezt latom, igy nem ersz el semmit a blogoddal....

      Törlés
    2. Lili...nem azt mondta , hogy torold...Csak az egesz olyan mint ez a blog, egy kicsit valtoztatva...Amikor en elkezdtem a blogom en is megkerdeztem az akkori blogger ''peldakepem'', hogy mit hogyan es szerinte jo-e ahogy/amit csinalok.Es azert , hogy O elmondta az igazat nem kell felhaborodnod. :) Soha ne utanozd masok blogjat , mert megszokod es akar nagyobb veszekedesbe is kerulhetsz. Probald a sajat stilusod szerint alakitani. :)Hidd el, ugy tobb olvasod lesz ha teged ''latnak'' benne minthogy valaki mas otleteit. :)

      Törlés
    3. Andinak igaza van, es ahogy az elobb is irtam segitek, ha kell, nem kell torold csak legyszii csereld ki a szereploket es ha nem tudod kikre akkor segitek, ugy nev valtoztatassal mint kep valtoztatassal. sot ha kell a tortenetben is atirom a neveket h ne kelljen aazal toltsd az idod:D eb csak segiteni akarok!!

      Törlés
    4. Sot, ha akarod en is segitek. :) Nem akarunk neked rosszat csak azt , hogy onalosodj bloggeren. Sokan elfognak itelni , hogyha mast utanzol. :)

      Törlés